Przejdź do głównej zawartości

Panterkowo spacerowo


Nie byłam na zdjęciach tylko dwa tygodnie a czuje się jak by to z dwa miesiące były. 
Dzisiejsza zdjęcia były dość szybko wykonane przez moją mamę na spacerze z dziećmi, więc jest ich mało, ale jeszcze wyszkolę Mamę i będzie FOTOGRAFEM numer I ! 


Uwielbiam w ciepłej pogodzie to że mogę się ubrać w luźna sukienkę i jest mi i tak ciepło, nie muszę ubierać tysiąca warstw.





Okulary- H&M
Sukienka-Stradivarius
Pasek- New Yorker 
Bransoletka - New Yorker 
Buty-Vice 
Pierścionek- Claires 

Fotograf : NAJUKOCHAŃSZA MAMA NA ŚWIECIE

Komentarze

  1. Widzę, że Twoja mama ma dryg do aparatu, bo zdjęcia wyszły przepięknie ;) a Ty masz cudowną figurę, pięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam sukienki, choć jeszcze niedawno nie byłam do nich przekonana:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, cusnie się prezentujesz. Mama robi świetne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamie fajne zdjęcia wyszły :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama się spisała! :) Ja też się cieszę, że mogę już chodzić w ukochanych sukienkach. Jest ładnie, a wygodnie. Twoja panterkowa mi się bardzo podoba, świetnie się w niej prezentujesz :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjecia! sliczna panterka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam tą porę roku za to, ze nie musimy zakładać na siebie tysiąca warstw aby było nam ciepło. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka! Mama robi świetne zdjęcia, haha!
    wiktoriaszymanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, mama ma talent! Stylizacja bardzo ładna.


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka. Brawa dla mamci! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczny Grudzień

Dzisiaj chciałam Wam napisać o moich ulubieńcach z grudnia, ale tylko jeśli chodzi o makijaż.   Każdy został zakupiony w Grudniu, i tak właśnie je pokochałam i stały się moją codziennością.     PODKŁAD  Na ten podkład wpadłam wsumie tak że mój wcześniejszy już się skończył a chciałam czegoś nowego, weszłam na stronę internetową NYX poczytałam komentarze, więc tego samego dnia pojechałam kupić.  NYX stay matte but not flat, jest dobrym podkładem nie brązowieje nie tłuści się i nie świeci, a do tego jest kryjący, jedyny ból taki że bardzo szybko się zużywa.  Koszt- 8euro = +-32zł  CAMOUFLAGE CREAM  Sporej ilości dziewczyn uratował tyłek w najmniej oczekiwanych momentach na bank!  Na szczęście sama nie mam problemów z pryszczami czy niedoskonałościami, ale jak pojechałam w te Święta w góry, co oznaczało zmianę wody , wstaje w dzień Wigilii a tu cała buzia ( no dobra pół) i dekolt w nie przyjacielach, no to co Catrice jak Catrice mi pomogło , akurat te

noir&blanc

Niestety zdjęcia są niezbyt dobrej jakości, ale to dawało to że były żle zrobione, a dodwanie zdjęc z komputera, na telefon i znów na komputer trochę je psuje, ale nie uważam żeby były najgorsze.  Kapelusz-H&M, Koszulka-New Yorker, Torebka-Tchibo, Spodnie-New Yorker, Buty- New Yorker 

Inność

Odnajdowanie siebie.  Który już raz stoją pod tym zdaniem. Który raz pytam siebie sama już.  Czuje się szara i obojętna,czuje że pękła mi kreatywność i inność od innych, w biegu zgubiłam ją, choć wciąż obiecuje sobie ze po nią wróce. Zgubiłam chyba drogę powrotną.  Wrócę jak ją znajdę.